In ceea ce priveste piesele de schimb colaboram cu furnizori de renume ca AD Autototal,Active Bosch, Rune, Elit, etc..
- Injectoare common rail Bosch, Delphi, Denso
- Pompe inalta presiune Delphi, Bosch CPI, II, III, Siemens
- Pompe injectie rotative 1,9D Dacia Papuc, Renault Kangoo, etc..
- Pompe Epic faza I, II, III Mercedes, Ford, Peugeot
- Curatare cu ultrasunete
- Curatare instalatie rezervor si conducte.
Executam reparatii de pompe de injectie si injectoare Bosch, Delphi, Denso, Zexel, Stanadyne, Yanmar atat cele mecanice cat si cele de ultima generatie ( pompe VP, C.R. )
Curatarea injectoarelor cu ultrasunete este cea mai recomandata
metoda. Pentru curatarea acestora injectoarele sunt demontate dupa
masina, sunt verificate, curatate iar daca este nevoie de reparatia
acestora, in cele din urma, injectoarele sunt setate pentru a pulveriza
in parametri normali combustibilul.
De ce este necesara curatarea injectoarelor?
Principalul motiv sunt depunerile, care se acumulează pe varful
injectorului, si progresiv acestea pot creste si inrautati situatia.
Atunci cand un motor este oprit după o folosinta indelungata, este inca
foarte fierbinte. Acesta este momentul in care depunerile sunt
constituite. Atunci cand motorul este oprit circulatia lichidului de
racire se opreste in acelaşi timp, temperatura motorului creste pentru o
perioada de timp, pana ce aerul exterior incepe sa-l raceasca. Putinul
combustibil ramas pe varful injectorului si componenta mai volatila din
lichid se evapora mai departe si lasa partea de combustibil solid pe
varful injectorului.
Aceasta masa poroasa de combustibil si depuneri de
ulei se consolideaza pe injector, iar procesul este cunoscut sub numele
de cocsificare.Procesul de cocsificare apare numai in perioada de
umezire la cald si nu este vazut in timp ce motorul este pornit.
Evident, functionarea injectorului de combustibil este impiedicata de
aceste depuneri si in acest caz avem nevoie de curatarea injectoarelor
de combustibil.
Telefon: 0721955...
Telefon: 0721955...